تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 - 11:17
کد خبر : 11197

اگر محروم شوم خداحافظی می‌کنم

اگر محروم شوم خداحافظی می‌کنم

جارستان- دروازه بان استقلال که میهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود در خصوص شایعات روز دوشنبه مبنی بر محرومیت احتمالی اش در آستانه دیدار با تراکتورسازی گفت: الان ۵ ماه از گرفته شدن این عکس گذشته است اما الان توسط این هوادار عکس در فضای مجازی پخش شده است. سیدمهدی رحمتی درباره حاشیه های رخ داده

جارستان- دروازه بان استقلال که میهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود در خصوص شایعات روز دوشنبه مبنی بر محرومیت احتمالی اش در آستانه دیدار با تراکتورسازی گفت: الان ۵ ماه از گرفته شدن این عکس گذشته است اما الان توسط این هوادار عکس در فضای مجازی پخش شده است.
سیدمهدی رحمتی درباره حاشیه های رخ داده شده برای وی قبل از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: من ۱۹-۱۸ سال است که در فوتبال ایران هستم و ۱۵ سال هم با تیم ملی کشورم بوده ام. اردوهای زیادی را هم بوده ام و همیشه سعی کرده ام شئونات را رعایت کنم.
وی افزود: امروز خیلی تعجب کردم. در تیرماه در امنستان یکی از هواداران خواست که در کنار وی عکس بگیریم. من و سه بازیکن استقلال در کنار وی عکس گرفتیم. آن روز نماینده حراست وزارت ورزش در فاصله ۲ یا ۳ متری ما بود تا از بروز یک سری اتفاقات جلوگیری کند. الان ۵ ماه از گرفته شدن این عکس گذشته است اما الان توسط این هوادار عکس در فضای مجازی پخش شده است.
رحمتی خاطرنشان کرد: من برای تمام فدراسیونی ها احترام قائل هستم. اما سوالی برای همه هوادارا است. می خواهم از تاج به عنوان رییس فدراسیون این سوال را بپرسم. وقتی در عکسی ۴ بازیکن استقلال هستند چرا باید از این اتفاق با عنوان« پرونده مهدی رحمتی» نام برده شود. الان اطرافیان من فکر می کنند چه جرمی مرتکب شده ام که از لفظ پرونده یاد می شود.
دروازه بان استقلال تصریح کرد: در چندین سال گذشته کدام بازیکن فوتبال به خاطر گرفتن عکس با هوادار محروم شده اند. در فضای مجازی می بینید عکسهایی به مراتب بدتر گرفته شده است. اما وقتی اسم مهدی رحمتی مطرح می شود چرا چنین احکام خودساخته ای مطرح می شود. الان با هر تیمی ۴ مامور می فرستند. اگر قرار است عکسی گرفته نشود به ما بگویند هیچ بازیکنی حق ندارد در خارج کشور عکس بیندازد. وقتی مهدی تاج به جلسات کنفدراسیون آسیا می رود یا اعضای دولت به سفر می روند، چرا در کنار زنان هستند.
رحمتی اذعان داشت: چرا پس از ۵ ماه، در فاصله سه روز مانده به بازی حساس استقلال، چنین بحثی مطرح شود.
وی در ارتباط با این که آیا سه بار با وی تماس گرفت شده است؛ گفت: خداشاهد است در روزی که منصور پورحیدری از دنیا رفته است، نصرالله عبداللهی گفت که نامه ای از کمیته اخلاق برای تو آمده است. اما امروز می گویند ما سه بار مهدی رحمتی را خواسته ایم. حرف دلم این است که مشکلاتی شخصی با مهدی رحمتی وجود دارد. به من این را رک و پوست کنده بگویند تا من از فوتبال خداحافظی کنم. من دوست ندارم به باشگاه استقلال لطمه وارد شود. من خطایی نکرده ام که محرومم کنند. به همین خاطر هیچ اعتراضی نمی کنم.
رحمتی در پایان و در حالی که فردوسی پور سعی می کرد نگذارد او حرف بزند، تهدید کرد اگر حکمی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علیه او صادر شود و محروم شود از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

کاپ/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.